Yesildag_1 Selam arkadaşlar 3 haftalık hamileyim halen kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmadım en son ne zaman yapılmalı korkuyorum inşallah geç kalmam
Es23 Yesildag_1 Genelde doğumda yapıyorlar ters bi durum olmadığı sürece bende kanama olmuştu o zaman vurdular
FatmaEnder Yesildag_1 doktorunuz bilgilendirir 28.haftada yapılıyor igne Birde doğumda çocuğun kanına bakılıyor sizinkinin tersi ise ornegin siz negatif çocuk pozitif gibi Size 2.bi iğne daha yapılıyor