Tinii_minii_mom Kızlar cinsiyeti öğrenmek için doktorum 10u-18inde çağırdı göremedi. 25inde tekrar gel dedi. Üç kere art arda olmuş olcak. İçimede dert oldu bu kadar ultrasona girmek bebeğe zarar verir mi diye
Sevvl Tinii_minii_mom ultrason ses dalgası radyasyon ile hiç bir alakası yok zararsız 8 ay boyunca her hafta gırdım hatta son 2 hafta hastanede yattım suları az diye günde 2 kere girdim
Pamuk Tinii_minii_mom Riskli gebeligim var her hafta yada haftada 2 kez alttan ultrasona giriyorum.Bir zararı olmaz.