7+0 dayım bugün. Doktora kalp atışı için gittik, ultrasonda bebeği göremedik kese içinde kalp atışıda haliyle yoktu. Vajinal ultrason ile baktı doktor, orda bebeği gördük ama kalp atışı yine yoktu cuma yine gel bakalım yoksa sonlandırmamız lazım dedi. Bu durumu yaşayan var mı? 🥺