Pamuk Lelalela Ben önceki hamileligimde yapmistim.Cok koyu çıktı sonra gebelik testi silik cizgi çıktı.Ovulasyon ile ogrendim🌸
Lelalela Pamuk adetim gecikti elimde gebelik testi yok bende ovülasyonla yaptım t çizgisi c kadar kırmızı değil ama baya belirgin çıktı çıkabilirsin test alacağım
051020antalya merhaba 💖 ben de 4 aydır hamile kalamıyordum. ovülasyon testi yaptığım ay hamile kaldığımı öğrendim. şuan 13+6 olduk bile :) kesinlikle doğru sonuç veriyor , doğru uygulandığında 😊
Lelalela 051020antalya ya ben hiç ovülasyon yapmadım aldım adet günümü bekliyordum bitince başlayacaktım bugün de adet olmyınca bir deneyeyim dedim elimde sadece ovülasyon testi vardı onunla yaptım ama heveslenmek istemiyorum HCG yapapana kadar
Lelalela Tessd evet 20 agustosta hiç gecikmez normalde ama heran adet olacak gibiyim umutlanmıyorum o yüzden
Lelalela elvangnc ben aldım ama hiç uygulamadım canım ovülasyon testini adet olmayı bekliyordum bugün de gecikince yapayım dedim ama HCG yapana kadar umutlanmam hatta her an adet olacak gibiyim
051020antalya Lelalela ben de gebelik testi ilk silikti bende emin olmak için ovülasyon testi yapmıştım, koyu çıkmıştı🥰 çünkü gebelik varsa o da koyu çıkıyor
Tessd Lelalela Açıkçası ben çok yaptım bu testten ne desem doğru olmaz . Benimde adete yakın böyle olduğu olmuştu ardından adette oldum. Ama hamile olduğumda da çift çizgiydi yani sen ya bekli bir iki gün daha ya da gidip gebelik testi al yarın sabah ilk idrarla yap canım
051020antalya elvangnc gebelik testi yaptığım gün ovülasyonda yapmıştım bu şekilde çıkmıştı