Öncelikle sakin olmaya çalış,kontrolün sende olduğunu unutma :) sancıların yani ağrıların düzenli ise yani 15 dk bir geliyorsa evet sancıların başlamış demektir .rahim açılmaya bebeğin kanala doğru gelmesi diyebiliriz.sıcak bir duş al çok iyi gelecektir sancıların dinlediğinde de geçmiyorsa doktorunu aramanı tavsiye ederim 😇😇