Merhaba kıymetli anneler 🥰
- Haftamı doldurmak üzereyim, ama çalışabilirlik durumumu bir süre daha uzatmak istiyorum. Çalışabilir raporu aldığımda 37 ye kadar mı çalışmak zorundayım yoksa istediğim haftaya kadar alabiliyor muyum mesela 35. Haftaya kadar gibi ?
Konu ile ilgili bilginiz varsa benimlede paylaşabilir misiniz ? ☺️