Merhabalar
şeker yüklemesi sonucu gebelik şekeri olduğum meydana çıktı.
32.Haftada kontrole gittiğimde doktorum şekeri olanlara sezeryan yapıyoruz dedi ama benim bebeğim doğum pozisyonunu almış.Onden gidiyor biraz iri dedi.
Gebelik şekeri olup normal doğum yapan var mı yoksa şekeri olan herkese sezeryan mi oluyor?