sfnr0 Kızlar bugun kontrole geldim ve doktor bebeğin suyunun az olduğunu söyledi. Bugün ister sezeryanla alalım istersen suni deneyelim dedi. Şimdi nst ye bağlıyım. Aşırı heyecanlı ve duygusalım.
Esmanur43 sfnr0 ay sağlıkla al kucağına sezeryan normal fark etmez yeter ki ikinizde sağlıklı sıhhatli olun bizde 38*5 iz bizim kız ne zaman gelecek bakalım dua eder dua beklerim bende Rabbim yardımcınız olsun hiç duymadan geçirin bu süreci inşAllah ❤️🥰🤲🏻
sfnr0 Esmanur43 Churcill Sağolun kızlar. Riske atmadan sezeryan yapalım dedik. Allah im hepinize en hayırlısını nasip etsin.