Bugün doktora gittim kızlar geç döllenme oldu benim 8+6 olması gerekirken şuan 6+6 Pcos olduğu için olmuş. Doktorum bebeği gördük kalp atışını gördük ama kesesi bebeğe göre küçük iki hafta sonra gel dediiii :( bu kötü bişe mi böyle olup Sağlıklı doğuran var mığğğğ