Seremoni 4 haftalık hamileyim. Hamile olmasam regl zamanımdayım. 3 gündür azar azar kanama geliyor ne kadıklarım ağrıyor. Böbreklerime de vuruyor. Yaşayan var mı?
Churcill Seremoni doktora gidin mutlaka. Kanamanın hiç bi türlüsü normal değil kontrolde olmanız lazım. Hele de 3 gün süren bişeyse çok bile durmuşsunuz. Bebek iyiyse progestan falan verebilir
elifsen teacher-mom21 evet artışı bakacaksınız. Ama yok ben beklerim diyorsanız da adete göre altıncı haftada doktora gidin