SemraSnmezTuru kesi artk öyle normalleşti ki, kesim yok diyince lüks sanıyorlar. Halbuki normal olan kesilmemek zaten. Kadın bedeni mucizeleerle dolu. Biz korkularımızla çok kasılıyoruz. Doktorlarda yardmcı olmuyor, ebelerin geneli zaten sıkıntılı insanlar🙄 sanki bedava çalışıyorlar. Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah 🌸