Kızlar merhaba dün post açtım gecikene kadar yapmayacağım test diye ama dayanamadım yaptım dün akşam saatlerinde. Erken gebelik testi adete 3 gün kala negatif çıktı. Bu sabah akıntım oldu beyazımsı. Hafifte mide bulantım var ama psikolojik midir bilmiyorum. Sizce adete 3 gün kala erken gebelik testinin yanılma ihtimali var mıdır?