Seval2468 3 cm acikligim varmış 38+3 um yatisim yapıldı dua edin benim için oglumdan ayrılmak çok zor oldu 🥲
EEEEEEEEL Seval2468 canım inşallah çok güzel ve pozitif bı doğum olur. Rabbim hayırla ve sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşaallah. 🥰☺️🤗🤗
Seval2468 Seval2468 inşallah ilk oğlumda suyumda nisanimda gelmişti bunda ne nisan ne su geldi nede sancim var 4 cm aciklıktayım şuan bakalım nasıl ilerleyecek