Gebelikte yüksek tansiyon riskli bir durum. İlk gebeligimde 32.haftadan sonra sürekli 18lerde gezdi tansiyonum. Sürekli takip altindaydim. Doktorum hastanede yatırdı 32den sonra beni 38 de acil sezeryana alındım bebeğin kalp atışları tansiyondan etkilenmiş riske girmiş hayatı. Korkutmak istemem ama mutlaka doktorunuzla iletişim halinde olun gebelikte yüksek tansiyon riskli bir durum. Umarım bir anlık olmuştur bir daha olmaz sağlıkla kucağınıza alin bebeğinizi ♥️