necla0 ben dokuz haftalıkken gitmiştim anestezi ve kanal yapmadan temizleyebildiği kadar temizleyip geçici dolgu koymuştu kanalı dogumdan sonra demişti şimdi 16. Haftadayım gecici dolgu düştü dişim sürekli ağrı da yapıyor yeniden gidicem bakalım ne diyecekler