Serpil11 napsın evini mı terk etsin ? Evet olan olaylar yanlış ama düşünerek hareket etmesi lazım
Hepiniz eviniz de sorunlar yaşayınca kosa kosa evimi terk ediyorsunuz ? Siz yapmayın asıl gerçek tarafından bakmak lazim olaya biz saatlerdir neler yazdık gormiyosunuz heralde. Biz koş boynuna atla demedik zaten düşünerek hareket et dedik. Normal de hiç yapmazmış bugüne kadar el kaldırmamış evet yaptığı kabule edilir birsey değil ama bu boşanmak demek de değil pat diye. Çözümünü bulucak bi şekilde çok pişman edip tekrarlanmamasini sağlıcak belk i de kimseye kalkıp boşan diyemezsiniz. Herkesin aile yaşantısını bilemezsiniz