Kızlar koltuktan ya da yataktan bir anda kalkarken tam bebeğin olduğu yere bıçak saplanıyor kıpırdayamıyorum. 5-6 saniye sürüyor ama çok kötü. Harekete göre daha uzunda sürüyor. Dün koltuğu temizleyim dedim köpek duruşu gibi duruyordum doğrulamadım saplandı hatta organlar birbirne içine sıkıştı gibi bir his oldu bebek tarafında. Bunlar bende mi sorun anlayamadım ya da çocuğa zarar verir mi ki