Ciqdem_poyraz İyi aksamlar bayanlar biz severek kacarak evlendik ve suan 7aylik gebeyim ben biraz kiskancim ama hakliyere esim asla yanlis yapmaz ama illa konusma dedigim bayanla arkadasim deyip savunuyor ve tartismamiz buyuyunce beni dovdu kactigim icin ailemede anlatamiyorum ne yapmaliyim nolur cok uzgunum 😞
Caglasmsk Ciqdem_poyraz dövmesi kabul edilebilir bisey degil ustelik hamileyken. Bosan da diyemem ama oturup adam akilli konusmalisin.
Ciqdem_poyraz Caglasmsk ben mi abarttim kiskanligi diye dusunuyorum ama ne bileyim ne yaparsam yapaym byle yapmamasi gerekirdi hakli bile olsa
Caglasmsk Ciqdem_poyraz tartismanin boyutu nekdr oldu bilmiyorum ama isterse en büyüğü olsun sizi dovmemesi gerekirdi ustelik karninda çocuğunu taşıyorsunuz, bilmiyorum boyle bi durumda ne yapılır ne denir.
songul123 ben evliliğimin ilk zamanlari saçma sapan sebeplerden dolayı 3 kere şiddet gördüm bana göre siddetin büyüğü küçüğü yoktur 3. de gittim hastanenden darp raporu aldım karakola gidip şikayette bulundum şimdi yiyorsa yapsın bakalım yapabiliyormu hiç kimseye boyun eğemem kocamda olsa haddini bilsin kimse bana vuramaz hala mahkeme devam ediyor bilerek gitmiyorum uzasın diye git hakkını savun susma durma