Hdemir1618 Semasyy ben geçen hafta Sultan Abdülhamithandan aldım çok iyi doktorları çokta güzel muayene edip ilgilendiler. Randevu da sabah 10 da sisteme girince rahatlıkla bulunuyor
elifsen Randevu almak çok zor devlette özellerde çok pahalı en iyisi Cerrahpaşa veya çapa. Bunların öğretim üyesi muayeneleri özellere göre ucuz, normal muadilleri de bedava
Semasyy Hdemir1618 çok teşekkür ederim ama devlete gidemem acil almam gerekiyor devlet çok geçe veriyor 😭
elifsen Semasyy Üniversite hastanesi devlet ama kendi randevu sistemi var. Eğer üniversite hocalarına randevu almak isterseniz ücretli
MasalAlparslanMom Semasyy operatör doktorlar ücretsiz, öğretim üyesi doçnt. Falan ücretli sanırım ama yinede ozeldekilere göre daha uygun
Hdemir1618 Semasyy yani kontrol etmeniz gerekiyor bazen ertesi güne randevu bile bulabiliyorsunuz doğrudur benimde acildi bi randevumu iptal etmiştim 5 hün sonraya almıştım hemen