Arlu Tam 32+0 da raporu aldım iş yerjme teslim ettim bir de bebek doğunca getirin dediler e devlette rapor görünüyor ama ödenek Yok şuan 39+1im bu kadar uzun süre ödeneğin yatmamasi normal mi bilgisi olanlar bilgilendirme yaparsa çok sevinirim 🤍
gamzecgr Arlu doğum yaptıktan 10-15 gün sonra ilk yarısı izin bitince de ondan sonra ki 10-15 gün sonra da kalanı yatar 🌸 ama yine 170 i arayıp bilgi almak için talep oluşturabilirsiniz 3 gün de dönüş yapıyorlar 💙
Seval2468 Arlu ilk ödenek doğum yaptıktan 10 gün sonra yatıyor. Diğer kısmı ister ay ay ister toplu olarak doğum izni bitince alabilirsiniz
MasalAlparslanMom Arlu 32 haftada aldığınız rapor kapanmadiki daha ödemesi yapılsın 🙃 ikinci raporunuz(doğum sonrası olan) açıldığında ilk raporunuzun ödemesi yapilacak
Arlu gamzecgr teşekkür ederim Gul_ayse teşekkür ederim MasalAlparslanMom teşekkür ederim Seval2468 teşekkür ederim gamzecgr teşekkür ederim
Gul_ayse Haftada iş yerine bende çalışabilir raporu getirdim. Bu çalışabilir olma durumu olduğu için bu süreçte maaşım yatıyor. Şuan 35. Haftama girdim. 37 de tekrar rapor getireceğim. Sanırım rapor ödeneği ondan sonra başlayacak