Kızlar bir şey soracağım. 37+1im şuan. Dün öğlen belden karnıma ağrı girdi. Zaten kasık ağrım da var. Bu gece bel ağrısından uyuyamadım. Çok kötüydü sabaha kadar sürdü resmen. Uyandığımda da helaya gittim. Avret yerim çok ağrıyordu. Hala da kasıklarım ağrıyor. Sizce bu ne ağrısı? Yalancı sancı falan mı?