kahvesever__ 😃şaka gibi gerçekten gelmiyor inat etti sancılarım var ara ara ama gelmiyor napıcam ben gelsin artık baya sıcak birde oğlum var baya zorlanıyorum 😞
Elitopatra25 kahvesever__ 40 haftaya kadar yolu var elbet dogarsiniz son haftalarda bebeğin anne karnında kalması daha faydalı o kadar sabretmişsiniz 1 hafta daha sabredin 🤗
G12s_18 kahvesever__ Evet benim halen sancım devam ediyor ama aralıkları kisalmadi doktor suyuna da baktı bebeğin iyi dedi yarın kontrolum var bugün yerleri silecem belki işe yarar
kahvesever__ G12s_18 bende gittim de geri gönderdiler açılman suyun fallan yok bebek iyi dediler benim de kontrolüm cuma gidecem tekrar bakacaklar ya yatış verecekler yada eve gönderecekler son 29 zu bakalım 29 zunda suni sancı verip doğumu başlatacaklar gelmese
kahvesever__ G12s_18 sizin bebeğinizin cinsiyeti ne bu seneki bebekler inat etti gelmemeye oğlum 37+2 de gelmişti ne güzel
kahvesever__ G12s_18 yok ya bence kızlar 👧 geç geliyor oğlumda hiç beklemedim suyum geldi gittim bir gün sonra doğum yaptım
G12s_18 kahvesever__ Bence de kızlar geç geliyor çevremdeki kişiler hep 38 de doğurdu ben 41 e geçtim neredeyse
kahvesever__ Esra_Omer_21 hurma yemeye başlıycam hiç yemedim bu zamana kadar kaç tane yenmesi gerekiyor acaba
Pinklove Esra_Omer_21 34 haftadan beri 4, 5 kutu hurma bitirdim, 38 haftadayım tık yok. Hurma hurafe bence.
G12s_18 kahvesever__ Yapamıyorum çünkü baskı çok hisediyorum en son ev sildim eğilerek öyle sancım başladı bugün de tekrar silecem bakalım
Glcn12 kahvesever__ hurması ben 35 de yemeye başladım 39+6 da doğurdum oğlumu pek faydası oldu diyemem korunmasız ilişkiye girin plates topunda zıplayınca belki faydası olur
kahvesever__ G12s_18 bende sadece yürüş yapıyorum akşamları hurma falan hiç yemedim bu zamana kadar gerçekten işe yarıyor mu acaba
G12s_18 kahvesever__ Bilmiyorum işe yarıyor diyorlar ama benim hiç iştahım yok yemek bile zorla yiyorum kime desem doğumun yakın diyor ama bebiste tık yok
Beyza01 39+6 dan merhaba, ben de hurma falan yiyorum ama sancım hiç yok çarşambaya kadar doğmazsa suni sancı ile alalım riske girmesin dedi doktor . Geçen haftalarda doğum beni aşırı korkutuyordu şuan sancı gelse diye dua ediyorum resmen 😅
G12s_18 Beyza01 Benim doktor 41 haftaya kadar bekletecek kendi sancım gelsin diye bende dua ediyorum suyum falan gelsin de kendi sancımla doguruyum diye
kahvesever__ Beyza01 korkma ya çok korkulacak bir durum yok inşallah hepimiz dua edelim de doğuralım artık🥲