mariapuder günaydın herkese, haftadayım, özel bölgemde bi ağrı var geceden beri, sanki bıcak saplıyolar gibi, yürürken cok zorlanıyorum, size sormak istedim yaşayan var mı? sanki bıcak gibi kesiliyo yürürken, normalde ağrı yok yürürken oluyo :(
leila1 mariapuder bebek kanala doğru yerleşiyor bir süre devam eder o ağrılar. Sizi çok rahatsız etmediği sürece korkmayın