22 haftayı bitirdim. Özel hastahaneye gidiyorum. 2 li tarama 3lü tarama vs olan herşeyi yaptırdım. Bu zamana kadar ki süreçte 5 bin tl harcadım. Şu zamandan sonra 4 ay kaldı. doğum paketi yaptırmak mantıklı mı şu saatten sonra?( Doğum ücreti 15 bin ama paket yapılırsa 26 bin tl.)