xbebegimx Kizlar ekim sonu dogum olcak insallah uyku tulumu alcam , alan var mi kac tog tercih ettiniz , nerden aldiniz acaba?
Rmysarft xbebegimx bende bekleyeyim şurda yenidoğan için değilde sonrası için almayı planlıyorum bende
ug_fa-3diplomalianne xbebegimx togu evinin sıcaklığına göre seçebilirsin canım ama elyaf olmamasına dikkat edin bebeklerin cildi nefes almıyor terletiyor bir de mikro polar var hepsi buradadan falan bakabilirsiniz o çok iyi oluyor bebekler için
gudmorningbeya xbebegimx oğlum 2 yaşında uyku tulumuyla büyüttüm diyebilirim kızıma da alıcam ama 2 aydan sonra çünkü 3-6 aydan başlıyor bedenler yenidoğan yok diye biliyorum ve lcw den çok memnunum
Ebruliiii_ Merhaba ben DeFacto nun yıldızlı mavi modelini aldım benim de Eylül sonu gibi doğumum. 2.5tog 6-9 ay aldım
Asdfgh_jkl xbebegimx tabloları ekledim bakabilirsiniz. Biz klima ile ısınıyoruz kışın mutlaka lazım olcaktır diye aldim zaten pahali dahada pahalilanmadan koydum kenara
xbebegimx gudmorningbeya teskkur ederim 1-3 ay var ama biraz daha buyuk alsak olur sanirim kis cikana kadar giyebiilirler