Kızlar aşılama ile hamile kaldım bu gün 3+6 oldu. Sağ tarafımda ve karnimin altında ağrı oluyor sabah ki ağrı batma gibiydi uyukudan uyandırdı beni. Netten baktığımda Dis gebelik falan diyo çok korkuyorum böyle şeyler çıktıkça daha çok araştırıyorum dış gebelik mi boş gebelik mi diye 🥲 bu ağrılar normal mi ne biliyim dış gebelikte belirti falan oluyor mu ? Panik atak oldum artık resmen