Hayalgokce ben 🙋🏻♀️ benim ilk gebeliğim çok sıkıntılı bi süreçti. Zaten kahverengi lekelenmeyle naşladı ben ilk önce adet oldıçun sandım sonra birkaç gün geçmeyince doktora gittim hamile olduğumu ama riskli olduğunu öğrendim. Hemen ilaç verdi ve yatak istirahati. 6 ay boyunca yattım doktordan başka bi yere gitmedin evde de tuvaletten tuvalete. Son 1 ay hastanede yatma sürecim oldu falan. Erken doğum oldu maalesef kaybettim bebeğimi. Şu an 12deyiz. En ufak bi leke bile yok çok şükür. Her gittiğimde özellikle soruyorum doktora her şey güzel gidiyo diyo umarım da böyle devam eder sonuna kadar 🤲