ftmaclk bizim arabamız bu çok şık malzeme kalitesi inanılmaz güzel bir değil üç bebek bile büyütür ama ağır ve arabada yer kaplıyor evet
Tek elle kucakta biraz ağır bir bebek varken kapatmak zor olabilir gibi
Ben markayı çok sağlam ve güvenilir bulduğum için aldım yine de bakalım Allah nasip ederse 2 ay sonra kullanmaya başlayacağız