Selnsn Çok memnunum. Yaptığım en en doğru alışverişlerden biri oldu. Ama bazı bebekler sevmiyormuş. Benim bbeeğim çok rahat etti içinde. En güzel yanı da bebek onun içindeyken istediğin yere taşıyabilmek. Odadan odaya bebeği alıp götürüyoruz hiç rahatsız olmuyor bebeğim