Nurmom aynı sancıyla bende uyandım 3 hafta önce kadın doğum acile gittim nst bağladılar 35 haftalıktım o zaman... böbrek genişlemesi var dediler kan idrar aldılar.. serum verdiler... doktorum haftan ileri yapabileceğimiz fazla bişey yok bol su iç deyip eve gönderdi... ertesi gece aynı sancıyla yine acili boyladım.... parol ve buscopan... bide bol su kendimi sıcak tuttum birdaha yaşamadım şükür