Fatmmm İğne vurulalı 14. Gün erken gebelik testi negatif çıktı adet belirtim de yok pozitife dönme ihtimali var mı acaba İğne vurulduktan sonra 3. Gün şiddetli ağrım oldu biraz daha mı beklemem lazım sonuç için yada
tatlibebegim_ OnlyBaby teşekkür ederim canım Allahım en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah en güzeliylee🙏🏻❤️
tatlibebegim_ Aslidemir23 inşallah sanada nasip olsun hayırlıısyla Allah gönlüne göre versin canım❤️🙏🏻
Birhayalimvr Benimde negatifti 15.gun adet oldum cnm ama 4 gun surdu normalde 7 gun surer adetim sasirdim bu ay ayrica benim agrim vardi bel ve kasiklarda seffaf akintimda vardi ama adet oldum
Iffetnur_ahsen Birhayalimvr ay evet benim de öyle oldu asilamadan 15 gün sonra adet oldum ve 3 gün sürdü ve afedersin demir kokuyordu hep
tatlibebegim_ OnlyBaby bugünde verdim 83 çıktıı darısı sana olsun inşallah canım Allahım en kısa zamanda nasip etsin❤️❤️
OnlyBaby tatlibebegim_ inşallah bebeğim ya :( ama bilmiyorum heralde saldım gibi geliyo bana korku düştü içime bakabilecekmiyim o sorumluluğu alabilecek miyim diye ama yiğenlerimle oynarken çok mutlu oluyorum bebek mutlu ediyo beni🥰