Annelerrr günaydın 41. Haftamdayım. Sabah lavaboya gittim sonra 10 dakika sonra bi daha geldi gittim ne çabuk geldi acaba su mu diye tutmaya çalıştım ilk 5 saniye aktı sızıntı şeklinde. Doktorum suyumun az olduğunu bu sebeple şar diye akmayacağını sızıntılara dikkat etmem gerektiğini söyledim acaba su muydu diyorum kaslarımı mı tutamadım bi an yoksa. Hastanem uzak önce bi danışmak istedim çok bi su kaybı olmadı dediğim gibi 5 saniye falan