Kızlar ben 37. haftamdayım ve yaklaşık 2 haftadır belimden kalçama ordanda sol bacağıma vuran keskin bir ağrı yaşıyorum.Ne yürüyebiliyorum ne de yatakta dönebiliyorum.Dr um yalnızca zeytinyağı ile ov dedi ama ne yaparsam geçmedi.Böyle bir ağrı yaşayan var mı?Resmen son zamanlarım berbat geçiyor😣