visnelibrownie Kızlar selam yarın 20 haftalık oluyoruz. Ama bebeğimin hareketlerinde sanki sürekli kasıklarımda yani biraz aşağıda gibi hissediyorum bu durum garip geldi biraz acaba o kadar aşağıda hissetmem normal mi ?
ZumrasMom_ visnelibrownie benim de o haftalarda öyleydi bebek aşağıda demişti doktor bol bol dinlen ayaklarını yüksek bi yer koyup uzanmamı önermişti bir de ilaç vermişti her ihtimale karşı ben ilaç kullanmadım 10 güme kadar kendini düzeltti bebek. Şu an 29 bitmek üzere ve çok yukarıda mideme çok baskı yapıyor
visnelibrownie ZumrasMom_ oğlum hep yukarıda dururdu bunda böyle olunca şaşırdım biraz da tedirgin oldum açıkçası
Evrem990 ZumrasMom_ bendede aynisi oldi o haftalar hep kasigindaydi.simdi migdemde sanki:) 29+1 im bende
Asya011 Bende 22 yim normal daha tam olarak yukarı çıkmış değil bebek göbek hizasına yaklaşmış şekilde ayakları da altta olunca kasıga doğru hareketleri oluyor benimki de aynı şekilde
visnelibrownie Asya011 aynen bende bazen göbek hizasında bazen de aşağıda hissediyorum genelde kasıklarımın üstünde atıyor gibi
Feyzabeyoglu visnelibrownie 23 haftaligim benimde öyle Asagida atiyor sürekli yada göbek deliğim hizasında Bazen sanki rahim agzima tekme atiyor tuhaf hissediyorum Ama hiç doktora demedim diyim bari
visnelibrownie Evrem990 ebe bi arkadaşım var oda normal dedi ama benzine detaylıca bi sorucam doktora
gokcetugumm Bugün tam 24 oldum hatta bugün hiç kasıkta hissetmedim 😍 galiba çıktı bende bu anı bekliyordum kasıklarda çok zor oluyor yoksa
visnelibrownie gokcetugumm evet adet ağrısı gibi vuruyor ve sürekli çişi varmış gibi hissediyor insan
visnelibrownie Feyzabeyoglu ben en son gittiğimde 16 haftadaydı normal geliyordu söylemedim ama şimdi yarın 20 haftalık olacak önümüzdeki hafta detaylı var orda bi sorayım bende
visnelibrownie ZumrasMom_ o kadar küçük farklar önemli değil 3 5 gün bi hafta önden yada geriden gitmesi normal son aylarda düzeliyormuş o hemde çok büyük bi fark değil zaten
Feyzabeyoglu visnelibrownie benim cinsiyet erkek bu arada sizin öyle mi? O yüzden olabilir diye düşündüm bide İlk gebeligim kızdı böyle değildi
visnelibrownie Feyzabeyoglu benimki kız ama benimde ilk gebeliğin erkekti bu şekil değildi oğlum hep yukarıda dururdu hatta midem yanardı sürekli eksildi bunda da aksine kız aşağıda olur diyorlar bilmiyorum artık biraz da bünye meselesi sanırım