Kızlar adetime 6 gün var ama dayanamıyorum, evde yaptığım testte negatif sonuç çıktı, bugun doktora gidicem beta değerime baktırmak istiyorum. Sizce ne demeliyim, 6 gün olduğu için erken diye kızabilir gibime geliyor. Bakması için ne demem gerekiyor?