Doktorunuzla iletişime geçin bence belki enfeksiyon belirtisidir daha iyi bilir bende sezeryan oldum ama karnımda dikiş yoktu çizgi gibiydi yapıştırma diyolar pansuman falanda gerekmedi o yüzden iyileştiği icin yanıyordur desem belki kaşıntı olsa iyileşme belirtisine yorardım ama bence acilen doğumu yapan doktorunuzla görüşün