Kızlar ben cumartesi gecesi doğum yaptım doğum hikayemi daha sonra ekleyeceğim fakat benim merak ettiğim şu ben 36+5 de suyun geldi zorunlu sezeryan oldum burda sezaryenden sonra ev işi yapan falan okudum arkadaşlar bende mi bir problem var acaba çünkü ben ayağa kendim bile kalkamıyorum çok fazla acım ve yanmam oluyor lütfen bir şey söyleyin problem bende mi