tatlibebegim_ İlk idrarımla yaptım daha koyu çıktı gibi dimi kızlarrr inşallah ben yanlış yada görmek istediğimi görmüyorumdurr😍
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi var dimii dünkinden dahada koyulaşmış dün kasığım çok fena ağrımıştı şuan çokta yüksek çıkmaz galibaa🥲😍
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ çatlama iğnesi etkisi gitmiş daha silik olsa bile var yani hayırlı olsun darısı başıma benimde aşılama 8 çatlama 10 gun
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi teşekkür ederim inşallah sanada nasip olcak Allahın izniyle🙏🏻❤️bende tam heveslenmeyim belki test yanıltır
tatlibebegim_ Hatice333 yaa kaç çıkar beta acaba erken vermek istemiyorum iki gün sonra tekrar verdiğimde artıcak mı artmıycak mı stresine girerim🥹
Hatice333 tatlibebegim_ canım şiödi verki iki güm sonra verdiğinde pozitif çıkarsa acaba iğne etkisi öi deme şimdi ver pozitif çıkarsa 2 gün sonra tekrar ver artmış mı takip et illa 2 gün vereceksin artış görmek için
Seymarda tatlibebegim_ evettttt var saglıkla kucağına al canım çok sevindim darısı bana ve tüm isteyenlere sabahı zor ettin demi 😀
Asyabuse tatlibebegim_ 188 di ben ilk verdiğimde 🥲 zaten 2 günde bir toplam 3 kere vericeksin demişti doktorum bence gayette çizgi var kuzum hadi koş kan verrr
tatlibebegim_ Seymarda teşekkür ederim Allahım isteyen herkese nasip olsun çok dua ettim Allahıma şükürler olsun duamı kabul etti bide kandan pozitif görseydim🥰
XEmosumX Yaaa canim cok sevindim ben sana dün kesin var demistim masallah Allah saglikla kucagina da almayı nasip etsin
tatlibebegim_ XEmosumX teşekkür ederim canım inşallah en kısa zamanda sanada hayırlı haber almak nasip olsun❤️🙏🏻yanıltmıyodur dimii
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ bnce şimdi bekleyip acaba kanda varmı diyip streslenecegine git bak ve 70 li sayilarda göreceksin beta HCG yi☺️☺️☺️☺️☺️❤️
XEmosumX tatlibebegim_ yok artk iyice belirginlesmis canım ne yaniltmasi 😊 sen git kanini ver verincede guzel haberlerini ver bize
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ bn yaptım bugün silik yani zor görünüyor sanırım iğne etkisi kayboluyor