Cvl28 ne güzel adet oluyormuşsun canım bu güzel birşey en azından bende 7 sene sonra hamile kalabildim adet görmüyordum ilaçla ve kilo verdikçe çok iyi anlıyorum seni ama en başı kilo ben çok fazla kilo verdim 25 kiloya yakın sonra ilk çatlatma iğnrsiyle hamile kaldım bunun en baş düşmanı kilo bide sinir stresten uzak durman lazım rahatlat biraz kafanı olmuyor olmıycak diye devamlı düşündükçe psikolojik olarakta etkiliyor çok ben nezamn güzel bir şekilde kilo verdim ve olursa da allahtan olmazsada allahtan deyip elimde bende sadece kilo vermeye odaklandım şükür rabbşm nasip etsin inşallah sende biran önce güzel haberi alırsın