Sssssbvxx Günaydın kızlar kusura bakmasaniz ben ilkdefa fitil kullanıyorum sabaha kadar bı sıvı akiyo benden yani sabah uyanınca ıslak oluyorum normal biseymi bebeğimin suyu falan değildir dimi
gamzecgr Sssssbvxx 4.5 aydır kullanıyorum çok normal vücut ihtiyacı kadarını alıyor fazlasını idrarla ya da akıntıyla atıyor 🌸
Esraberat01 Sssssbvxx canım hiç korkma fitilden kaynaklı baya akar vücut ihtiyacı olani alıyor gerisini atıyor gün içinde de ara ara gelmeye devam edebilir
Sssssbvxx Teşekkürler kızlar ♥️😘 doğuma az kaldığı için bebeğin suyu nasıl geleceğini bilmediğim için korkmuştum biraz ♥️