Hanımlar merhaba buralarda yeniyimm yardimci olabilirseniz sevinirim benim 15 agustosta yaptığım erken gebelik testi silik cizgi çıktı sonra tekrar 18 Ağustos ta yaptim tekrar silik cizgi çıktı 19 agustosta yaptığım biraz daha koyu çıktı 21 agustos yani bu sabah yaptığım testte hala silik cizgi bu ne demek, kimyasal gebelik kac gün silik cizgi çıkar kac gunde sonlanir. Benim yaptığım 6 testte de ikincisi silik olarak cift çizgi görüyorum.