Anne53 Arkadaşlar sıcak suyamı oturmadım neler neler yapmadım etmedim yok çocugun gelesi yok açılöan kolay olur dedi hemsire dogumunda dedi ama tık yok
Alimenur G12s_18 faydası oluyo açılmaya olmasa bile doğum anında kolaylık oluyo son zamanlar 2 gine bir bütün evin yerlerini siliyodum doğumum çok şükür çok güzel geçti
yenibirannis Anne53 ben normalde çok severim Dr acılmayı kolaylastırr diyince yiyemedim doğumdan sonra 4 gözle bekliyorm inş yemeyi