Kızlar akşamdan belimde ve kasığımda ağrı başladı. Akşam 20 dkdan 10 dkya düştü, 3 saat boyunca düzenli arttı. Duş aldım uyudum hala bel ve kasıkta devamlı ağrım var. Ama o sıkan ağrı yok gibi ya da hissedemiyorum. Böyle olan var mı yalancı mı, doğum gerçekten başladı mı. Beklesem mi. İnsan ne kadar kararsız kalıyor ya 🥴 sıkıntıdayım şu an resmen. 39+1