Kızlar ağlayacağım artık hamileliğim son aya kadar çok rahat geçti şu an 34. Haftadayım. Son ay eklem ağrısı diz kapağım ayak bileğim ayak parmak eklemlerim yukarı kalçama doğru vuran ağrılar kaç gecedir ağlayarak uyuyorum eşim ve annem masaj yapsa da nafile sanki bıçak soksam eklemlerime öyle rahatlayacakmış gibiyim. Bana magnezyum demeyin alıyorum ilaçlarımı da sodamı da içiyorum. Bazen omuzlarıma dirseklerime kadar vuruyo baş edemiyorum eşim annem tutmasa ağrı kesici içicem resmen. Bu ne böyle çekecek miyim doğurana kadar. Şimdiden mahvoldum. Şeytan diyor haftaya sezaryen randevusu al 😭😭😭😭