Kızlar marketten alınan paket sütleri pastörize etmek için kaynatıyor musunuz sizde? Ben bazen dışarda canım süt içmek istiyor ama sırf bu sebeple alıp içemiyorum. Kaynatmadan da içilir mi ? sağlıksız mıdır? Fikri olan var mı?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?🙄