1prensesannesi_ Kızlar 3 gün önce doğum yaptım sezeryan ile ve ilk günden beri sütüm geliyor ama göğüslerim çok kötü yara oldu bunun için onerebileceginiz bı şey var mı bebeğim emerken çok canım yanıyor 😥🥺😔
gizem3435 1prensesannesi_ kesinlikle lansinoh kremi öneririm aynı şeyleri yaşadım ve sürdükçe rahatladım. Birde silikon göğüs kalkanları var onlardan alın kremi sürün ve üstüne onu kapatın kıyafetiniz veya iç çamaşırınız göğsünüzle temas etmesin. İlaç uzun süre kalır ve çabuk iyilesir göğsünüz. Ayrıca kremin bebişe zararı yok ama emzirmeden önce yine de silin kremi sonra tekrar sürün bence.
AysegullM 1prensesannesi_ tahin yağı sürdüm ben çok iyi geldi. Lansinoh almıştım doktorum önermedi içeriğinde bebeği alerji yapacak bir şey varmış hiç kullanmadım