Kızlar lütfen yardım edin havalardan dolayı susuz kalmak çok zor beni anlıyorsunuzdur bu sabah 6:30da hastaneye yatışım yapılacak tahmini 8 9 gibi sezeryana alınırım ama içim yanıyor ağzım kurudu dayanacak gibi hissedemiyorun kendimi 1 2 yudum su içsem problem olur mu acaba