Mlsfcr Kızlar normalde bu saate kalmazdım uykum gelirdi direk uyurdum bu gece uyuyamıyorum ya kasık ağrım da vardı biraz yarın randevumuz da var siz napıyorsunuz ?
Derleryahani Mlsfcr Hamilelikte oluyımuş evet öyle diyo çoğu kişi. Ama benşmki alerjiyle başladı sonra da alerji gitti tıkanıklık kaldı. Anlamadım hiç
ipekravzaninannesi Mlsfcr 37+2yim bugün afedersiniz akşamdan beri geçmeyen bi ishal ve kasık ağrım var :(( normaldede uyuyamiyordum zaten şimdi hiç uyuyamadım
Mlsfcr ipekravzaninannesi yediğiniz bişey mi dokundu acaba yoksa sona doğru böyle ishal falan olunuyor mu acaba
Mlsfcr 1prensesannesi_ bi kaç gün önce konuşmuştuk çünkü yine buralarda seninle daha doğurmamıştım çok sevindim senin adına Allah analı babalı büyütsün inşallah bizimde zamanında sağlıkla gelir Allah’ın izniyle 🥰🤲
Lockalarim Her gece 3.30 da otomatikman uyandırılıyorum ya anlamadım gitti sanırım doğumdan sonrada uzun bir süre o saatlerde uyanık olacam
ipekravzaninannesi Mlsfcr Ay bilmiyorum ki internetten ishal doğum belirtisi olarak yazıyor ama hayırlısı bakalım
Mlsfcr Derleryahani benim havanın kuruluğundan oluyor bence ya nemli bi yerden nemsiz yere taşındık çünkü ozamandan var
Lockalarim Mlsfcr hemde nasıl çıktım çıkacak sanıyorum kendini gererken ama belimden çıkacak sanki bazen yan yatarken ezilecek sanıyorum hanımefendiyi
Derleryahani Mlsfcr benim de hem kuru hem tıkanık zaten. Ama bi yandan da sürekli bi üretim var burnumun içinde:/ garip