Yasingamzer 36 +4 ama hala tık yok ayaklarım öyle Bi şişki zor yürüyorum bugün temizlik yaptım canım çıktı sırtım sancılanıyor bebek baskı yapıyor sanki suyum gelecekmiş gibi hissediyorum bide karnım taş kesildi nefes almakta biraz zorlanıyorum anlayanlar yazsın