Yasingamzer 39+3 herkes gözümün içine bakıyor hadi diye ama yok gelmiyor benimki de kız yarın kontrolüm var doktoruma dicem bakalım suniyle mi başlatsak diye ilk doğumum 38+0 suni sancıyla olmuştu evet zor ama hamilelikte de çok bunalttı beni yarın bi teklif edecem bakalım